Известие

Collapse
No announcement yet.

Пуши бял дим през аспуха

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от b_angelov Покажи съобщение
    Малко е стара темата, но и аз съм леко притеснен за това пушене на моята кола, особено сега, като времето се застуди.
    Бая пуши лек бял дим. "Изветрява" бързо, не мирише на нищо тревожно, освен на изгорели газове. Като си държа ръката в него, близко до кюнеца усещам влага, която бързо кондензира по ръката ми. В накрайника на ауспуха вечно имам 1-2 мм. локва. Чиста водичка е, не е дъждовна. Само дето още не съм я близнал, да видя какъв привкус има. По светофарите виждам фаровете на колите зад мен в мъгла от въпросния пушек. Като я изфорсирам на място не пуши изобщо във високите, но върна ли газта, точно като се успокоят оборотите започва да пуши бял дим много интензивно, за 5-6 секунди. След това пак намаля интензивността му.
    Да поясня, че мотора ми е след основен ремонт. Сменяно му е всичко - сегменти, гумички. Масло не гори (загубите са около 100-200г./10'000км и то от течове), антифриза не го е пипнало и милиметър за 10'000 км. Масления сепаратор и прилежащите му тръбички са почистени до блясък.
    Искам да отбележа и че съм в Бургас, като тук влажността на въздуха е доста по-голяма отколкото другите градове, по-отдалечени от морето. Затова питам: Възможно ли е да е конденз от влажния въздух, който смуче мотора. Ако да - с какво съм по-специален от другите коли по светофарите, че пуша повече от тях?

    ПП. Катализатора ми е премахнат, ако има значение.
    ПП2: Става дума за Алфата от подписа. А Пежото въобще не личи че работи.
    Е ама това си е нормално бе Боби
    Виж сега един прост пример, когато е студено и дъхнеш с уста има същия бял пушек Същото е и при колата...само че с изгорелите газове...и това не е пушек а просто пара Тей че ся може да ме почерпиш за дето те успокоих
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #32
      Знам че колкото е по-хубав мотора толкова повече конденз (пара) излиза през ауспуха.Имам Волво FH480 euro 5.Там сутрин за каква пара става въпрос не ви е работа Чувал съм че и при колите на газ е същото.


      Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от tre Покажи съобщение
        ако проблема се окаже от това,че губи антифриз тогава на какви пари стъпва човек за ремон(156).Или остава варианта нов мотор или направо нова кола.

        Не е чак такъв филм, ако действаш на време. Хубава гарнитура на главата ти е около 60-70 лв. Цената на труда - да се изкажат мастерите от форума.

        ---------- Post added at 19:25 ---------- Previous post was at 19:21 ----------

        Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
        Е ама това си е нормално бе Боби
        Виж сега един прост пример, когато е студено и дъхнеш с уста има същия бял пушек Същото е и при колата...само че с изгорелите газове...и това не е пушек а просто пара Тей че ся може да ме почерпиш за дето те успокоих
        Бе и аз така предполагам, ама като сравнявах с другите коли ми стана чудно. Все пак ще почерпя де, само да се засечем на едно място по едно време

        А някой може ли да ми обясни по научно му дет са вика, защо пуши много интензивно около 5-6 секуни само, след като се успокоят оборотите при подаване на повечко газ от място? Защо не пуши при високите обороти, а пуши за кратко, след като се успокоят на 800 rpm?
        Last edited by b_angelov; d.m.y г., 19:31.
        Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
        Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

        Comment

        Working...
        X